Subject: FW: Avaliku ürituse loa taotlus 01.08.2024 Orienteerumisneljapäevaku korraldamiseks Voosel
From: "Mihhail Lopatkin" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Urmas Tuisk" <[email-masked]>,Ivo Roosimägi <[email-masked]>, "Jaan Saia" <[email-masked]>, "KeA Info" <[email-masked]>, "Transpordiamet" <[email-masked]>, "Mareile Michelson" <[email-masked]>, "Maret Vildak" <[email-masked]>, "Andrus Kevvai" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Jun 2024 14:34:58 +0300

Tere päevast!

Lp korrakaitse-, looduskaitse- ja  liiklusohutuseteenistuse esindajad

Saadan teile info avaliku ürituse kooskõlastamiseks. Palun kooskõlastage
kuni 19.06.2024 kui on võimalik. Võistlus toimub vabaõhus Voose külas,
kindlasti  koguneb rohkem inimesi kui igapäevaselt, osalevad
alaealised.Lisainfo on manuses.

Lugupidamisega

Mihhail Lopatkin

Anija Vallavalitsus

Järelevalve spetsialist

+372 55512773

From: Mait Tõnisson <[email-masked]>
Sent: reede, 14. juuni 2024 10:50
To: Mihhail Lopatkin <[email-masked]>
Subject: Avaliku ürituse loa taotlus 01.08.2024 Orienteerumisneljapäevaku
korraldamiseks Voosel

Tere Mihhail,

              Saadan Avaliku ürituse loa taotluse 01.08.2024 Voose
neljapäevakuks.

              Keskkonaameti kooskõlastust ootan. RMK kooskõlastuse võtan,
kui Keskkonnaameti kooskõöastus on käes.

Mait Tõnisson
Tallinna Orienteerumisneljapäevakud
Peakorraldaja
+372 52 38 911
[email-masked] <mailto:[email-masked]>